Teccla

2012-05-07
15:33:10

Lite tester...

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: vissa mässiskor, min telefon, flygplan
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet telefonen, pennor, datan.
Tre saker jag gör just nu:bloggar, pratar, tänker
Tre saker jag vill göra innan jag dör: gifta mig, skaffa en till hund,
Tre saker jag kan:
Tre saker jag inte kan:
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Tre favoriträtter:

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover?
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
- Hur många kuddar har du i sängen?
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.
Vad innebär mode för dig?
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Shoppar du second hand?
Vilken är din favoritdesigner?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: